
U nemačkoj kompaniji podsećaju da su verifikovano vreme (7:42) na stazi Nürburgring Nordschleife ostvarili slabijom verzijom svog prvog produkcijskog električnog modela.
Zvanične potvrde nema, ali prema nezvaničnim informacijama Teslin Model S P100D+ Plaid je krug staze Nürburgring Nordschleife "zatvorio" za sedam minuta i 23 sekunde, što je za 19 sekundi bolje od verifikovanog vremena Porscheovog produkcijskog modela Taycan Turbo (uz opasku da nam reč Turbo u kombinaciji s automobilima na struju i nema posebnog smisla).
Možda i zbog hvalisavih izjava koje su stigle iz Tesle, u Porscheu su podsetili da na merenju vremena kruga na Nürburgringu nisu bili sa snažnijom verzijom Taycana koja se krije iza oznake Turbo S, a kojom će u skorije vreme opet posetiti čuveni "zeleni pakao".
I dok elektromotori slabijeg modela Taycan Turbo proizvode 680 KS i 850 Nm obrtnog momenta, Taycan Turbo S u punom sjaju raspolaže sa 761 KS i 1.050 Nm obrtnog momenta, što bi mu (uz adekvatnog vozača) bez posebnih problema trebalo obezbediti novo rekordno (i verifikovano) vreme kruga na Nürburgringu u kategoriji produkcijskih elektropokretanih automobila sa četvoro vrata.
Izvor: Klix.ba / Motor1. com
Foto: arhiva Autoblog.rs