home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Fiat 500L

Iako kompanije Fiat Chrysler Automobiles (FCA) i PSA kažu da se njihovo spajanje neće odraziti na proizvodne pogone dve grupacije, pojavili su se izveštaji da će fabrike u Evropi verovatno biti pod velikim pritiskom, prenosi B92.

Krajem oktobra odjeknula je vest da su američko-italijanski FCA i francuski PSA udružili snage čime su formirali četvrtu po veličini svetsku grupaciju u sektoru proizvodnje automobila. Međutim, kako prenosi Rojters, udruživanjem dve kompanije stvoriće se i višak proizvodnih kapaciteta u trenutku kada globalno automobilsko tržište beleži usporavanje, posebno u segmentima malih evropskih automobila, gde su i FCA i PSA jako izloženi.

Kako prognozira LMC Automotive, stopa iskorišćenosti pogona u okviru novonastalog auto-giganta bila bi veoma niska iznosila bi 58% proizvodnih kapaciteta. Isti izvor navodi da bi teret eventualnog zatvaranja postrojenja FCA i PSA snosile evropske fabrike. LMC Automotive smatra da su u tom pogledu naročito ranjivi FIAT-ova fabrika u Kragujevcu i 2 Opel/Vauxhall pogona u Velikoj Britaniji. Sa druge strane, i PSA i FCA zvanično su odbacili mogućnost zatvaranje fabrika u pokušaju da umire sindikate.

LMC takođe navodi da rokovi za proizvođače automobila u Evropi, u pogledu ispunjenja emisionih standarda za 2021. i 2025. godine, vrše sve veći pritisak na Fiat Chrysler da pređe na modernije i efikasnije motore PSA, zbog čega je neizvesna i budućnosti FCA fabrika motora u Italiji i Poljskoj.

"Što se tiče postrojenja za proizvodnju motora, verovatno je da – dugoročno gledano – jedan ili dva FCA pogona u Evropi više neće biti potrebni", piše LMC Automotive.

Izvor: B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 436



Komentari