
Svi proizvođači automobila imaju mantru, a to je razvoj multimedijskih sistema u vozilima. Što više funkcionalnosti i novih opcija, to bolje, a a mnogi eksperimentišu s veštačkom inteligencijom… A šta ako vozače te funkcionalnosti, jednostavno, ne zanimaju?
Kako prenosi revija HAK, konsultantska kuća Deloitte je sprovela veliko istraživanje na 30.000 ispitanika u 20 država (SAD, Nemačka, Indija, Japan, Kina…) i došla do zanimljivih zaključaka. Čak 79 posto ispitanika ne želi da plati više od 450 evra za umrežene opcije u automobilima, a 84 posto Nemaca ne želi da plati više od navedenog iznosa za infotainment sistem. Ljude to jednostavno ne zanima, koliko god im pokušavali nametnuti ‘povezivost’. Taj pojam ne zanima čak 64 posto Nemaca, odnosno nije im važno da li će njihovo vozilo biti onlajn, komunicirati s drugim automobilima, omogućiti surfovanje na internetu, skidanje aplikacija sumnjive efikasnosti i zanimljivosti…
Na kraju, 71 posto vozača je odgovorilo da ne bi platilo više od 450 evra za najnovije sigurnosne sisteme u automobilima. Ljudima u celom svetu je očigledno jedna stvar zajednička – a to je pristojna cena, odnosno ušteda pri kupovini automobila.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs