home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Espace

Osim što mora da pruži odgovarajuću zaštitu i dozu luksuza, predsednička limuzina mora pre svega da bude pouzdana.

Predsednička limuzina je najčešće ogledalo države koju predstavlja, bar u zemljama koje imaju vlastitu autoindustriju. Francuska je možda najbolji primer jer njeni predsednici već decenijama koriste usluge isključivo domaćih proizvođača. Tako je Emanuel Makron na inauguraciji koristio specijalni DS7 Crossback, godinu kasnije i Peugeot 5008, a zatim je brzo otkazao vernost PSA koncernu okrenuvši se Renaultu i Espaceu s kojim se druži već godinama.

Kako sada stvari stoje, Macronu bi usluge blindiranog Espacea mogle da presednu, piše Index.hr. Naime, tokom zvanične posete Poljskoj dogodilo se ono što se ne sme dogoditi - Espace se pokvario. Kako javlja poljski sajt Dziennik, nakon susreta s poljskim predsednikom, Makron je trebalo da se Espaceom odveze do iduće lokacije, ali protokol je morao da se menja jer Renault navodno nije hteo da upali. U pomoć je ubrzo uskočio francuski ambasador i ponudio svoj Citroen C6 kao zamensko vozilo.

Budući da je zbog kvara francuski predsednik morao da se vozi u limuzini koja nije blindirana, očekuje se da će ovaj događaj imati posledice, a verovatno će se pokrenuti i istraga. U svakom slučaju, tamošnji mediji su priču iskoristili kako bi se našalili na račun pouzdanosti francuskih automobila.

Izvor: Index.hr

Foto: Screnshot YouTube



čitanja : 1565



Komentari