home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
ISUZU P’up

Bolji poznavaoci automobila, naročito oni stariji, možda će se i prisetiti da je tokom ’80-ih godina, daleko pre nego što je debitovao D-Max, ISUZU u ponudi imao i pikap model prilično prozaičnog imena Pick Up (P’up), koji je, zavisno od tržišta, bio poznat i pod imenom Rodeo, Faster, Isuzu KB, dok je Chevrolet proizvodio svoju verziju pod imenom LUV.

Upravo taj pikap je začetnik prilično uspešne sportske karijere ISUZU-ovih modela na tzv. Rally Raid (off-road) takmičenjima, budući da je sada već davne 1984. godine bio pobednik u svojoj klasi na čuvenom Baja 1000 reliju koji je oduvek bio svojevrsni “američki Dakar”, a taj uspeh je ponovio i naredne godine na Baja 500.

ISUZU P’up

Igrom slučaja, upravo taj pobednik Baja 1000 se nedavno našao u “oglasima”, tj. na prodaju putem Interneta, i to po ceni od svega 10.500 dolara, što je za jedan takav raritet, pa još i deo ISUZU i Baja 1000 istorije, zaista simbolična cifra.

Da vrednost svega bude veća, treba naglasiti da je ovo jedan od retkih “preživelih” primeraka, budući da su vozila, barem ona koja su stigla čitava do cilja, tokom vremena uglavnom “razvučena”, naknadno prepravljana i na kraju zaboravljena, dok je ovaj primerak gotovo u autentičnom stanju, iz vremena svoje najveće slave.

Tu su mnogobrojne fabričke modifikacije, pre svega na sistemu oslanjanja, u vidu Rough Country seta ogibljenja, a tu su i trkačke Western Wheels “felni” koje su “obuvene” u General Grabber AT pneumatike, iako je Pickup originalno imao BF Goodrich Radial Mud-Terrain T/A “gume”.

Trkačka verzija je bila opremljena ISUZU-ovim 2,3-litarskim motorom, kojem je zapremina povećana na 2400 “kubika”, a koji je uz 50-milimetarske Weber karburatore, zbog kojih je “hauba” dobila karakterističnu “grbu”, na kraju oslobađao sasvim respektabilnih 205 konjskih snaga pri 6450 o/min.

Koliko je zaista ovaj primerak autentičan, teško je reći bez detaljnijih informacija i pregleda i, naravno, uvida u broj šasije i broj motora kako bi se uporedili sa originalnim primerkom. Vizuelno, “reklame” na vozilu su izmenjene, broj više nije 741 već 723, ali je to nešto što se relativno lako vraća u prvobitno stanje.

Izvor: Isuzu.co.rs



čitanja : 197



Komentari