
Kako pišu pojedini mediji, Mitsubishijeva budućnost u Evropi trenutno visi u vazduhu.
Japanska kompanija je naime u poslednje dve fiskalne godine zabeležila gubitke na evropskom tržištu. Takođe, svi njihovi modeli koji se prodaju u Evropi su proizvedeni u Aziji, a imajući u vidu mali volumen prodaje u EU, prebacivanje proizvodnje na evropsko tlo nema finansijskog smisla.
Šef kompanije Osamu Masuko zato navodi da im je potrebno još vremena kako bi odredili svoj budući pravac u Evropi.
Ipak, neki izvori navode da će Mitsubishi svoju buduću evropsku strategiju otkriti za nekoliko nedelja.
Kako bilo, Mitsubishi na evropskom tržištu trenutno privlači kupce hibridnom verzijom Outlandera, ali i malim gradskim modelom Space Star.

Space Star je inače drugi najprodavaniji Mitsubishijev model u Evropi, a za prva četiri meseca ove godine Evropljani su kupili 11.667 primeraka ovog mališana koji je nedavno prošao kroz još jednu restilizaciju.
U međuvremenu, Mitsubishi se priprema za promociju nove generacije Outlandera. Ovde treba podsetiti da je šef Mitsubishija za Evropu Bernard Loire još ranije najavio da potpuno nova generacija Outlandra stiže u drugoj polovini 2020. godine, a koristiće platformu koja je razvila Renault-Nissan-Mitsubishi alijansa. Ostaje doduše pitanje da li će sada biti nekih pomeranja termina prezentacije zbog koronavirusa.
Novi Outlander će po nekim ranijim informacijama biti i nešto veći u odnosu na sadašnji model, a opet će biti dostupan i u plug-in hybrid verziji.
Što se izgleda tiče, novi Outlander će biti inspirisan Mitsubishi Engelberg Tourer conceptom koji je japanska fabrika predstavila na prošlogodišnjem sajmu u Ženevi.
Za pogon bi trebalo da se brine 1,5 litarski turbo benzinac poznat iz modela Eclipse Cross (gde raspolaže sa 163KS), ali će u Outlanderu verovatno imati više snage. Zanimljivija je plug-in hybrid verzija sa 2,4 litarskim četvorocilindrašem koja će u elektro modu moći da prelazi oko 70 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs