
PSA Grupa kaže da njeni brendovi mogu slobodno da biraju sopstvene strategije za elektrifikaciju – ali na poznatim platformama
Kako pišu Vrele Gume, PSA grupacija će rado dozvoliti svojim pojedinačnim brendovima da samostalno sprovode svoje planove za elektrifikaciju na način na koji smatraju da se to najbolje uklapa u njihovu strategiju razvoja.
Prema rečima direktorke odeljenja za kontrolu emisije štetnih gasova, Anne-Lise Richard, marke kao što su Peugeot, Citreon (DS) i Opel (Vauxhall) imaju mogućnost odabira da li žele da koriste hibridne ili potpuno električne verzije svojih modela, posebno u C segmentu u kojem se planira nova ofanziva čitave grupacije:
„Unutar PSA, automobili C-segmenta mogu se proizvoditi na dve platforme, eCMP ili EMP2, tako da bi te marke mogle da imaju izbor da to budu potpuno električni ili plug-in hibridni modeli“, izjavila je Richard, a prenosi Autocar. „Odluka je na brendu da izabere najbolju opciju.“ Ona je dodala da su sva PSA vozila koja se takmiče u C segmentu dobro prilagođena i hibridnim i električnim pogonima: „C-segment je zaista u sredini. Može imati višestruku upotrebu. Ponekad je to jedini automobil u domaćinstvu, ponekad opcija za grad. Trenutno su i EV i priključni hibridi prilagođeni segmentu i mogli bi zadovoljiti potrebe kupaca sa više sttrana.“
Jedan od najvažnijih automobila C segmenta iz PSA grupacije svakako će biti sledeća generacija (ili restilizacija) Peugeota 308, koji će biti predstavljen sledeće godine. Ovaj model biće baziran na ažuriranoj verziji postojeće EMP2 platforme i prodavaće se u najmanje dve plug-in hibridne opcije. U isto vreme, očekuje se da će Citroen prodavati potpuno novi model C segmenta u skroz električnoj varijanti, zajedno sa tradicionalnim benzinskim i dizel agregatnim opcijama.
Richard je prokomentarisala i da „ima dosta prostora za elektrifikaciju manjih automobile, odnosno modele A segmenta u ponudi PSA grupacije“, ali je i priznala da je vrlo teško uspostaviti pravi balans između cene i raspona ponude u tom slučaju.
Bilo kako bilo, budućnost automobilske industrije, pa i PSA Grupacije koja će uskoro postati i duplo jača spajanjem sa američko-italijanskom FCA Grupom, izgleda da je definitivno hibridno-električna.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs