
Od početka godine, Mercedes-Benz je prodao 1.071.136 automobila i komercijalnih kombija.
Mercedes-Benz je ostvario svoju najbolju prodaju u drugom kvartalu, kada je prodaja automobila na kineskom tržištu u pitanju (+21,6%).
S druge strane, Mercedes-Benz Vans sektor je takođe povećao svoju prodaju komercijalnih kombija u Kini za 35%.
Britta Seeger, članica uprave Daimler AG dodaje: “Najbolji kvartal Mercedes-Benza do sada u Kini pokazuje impresivan rast potražnje, nakon različitih ekonomskih problema”.
Mercedes-Benz je još više intenzivirao kontakt s kupcima u drugom tromesečju koristeći brojne digitalne usluge i alate. Velika fleksibilnost njegovih globalnih trgovaca, atraktivna i široka gama proizvoda, te snaga marke Mercedes-Benz su rezultirali u ovakvom prodajom vozila.
U junu su globalne isporuke ponovo bile malo iznad nivoa iz prethodne godine (+ 0,6%). Od početka godine, Mercedes-Benz je postigao bolje brojke kada su luksuzni modeli na nekim evropskim i domaćem tržištu u Nemačkoj. U SAD-u je kompanija u prvoj polovini godine zauzela vodeću poziciju među luksuznim automobilima u pogledu prodaje isporučenih vozila. U azijsko-pacifičkom regionu marka sa sedištem u Štutgartu, postigla je novi rekord prodaje od aprila do juna.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs