
Volkswagen je s velikim zakašnjenjem predao svoje prve ID.3 automobile kupcima u Drezdenu i Volfsburgu.
Prema podacima kompanije, do sada je prodato više od 25.000 prvog izdanja, koje je ograničeno na 30.000 automobila.
Volkswagen je ostvario važnu etapnu pobedu na svom odlučnom putu u električno doba, piše n-tv.
Uspeh ili neuspeh njegove e-strategije neće odrediti ništa manje od položaja izvršnog direktora Herberta Diessa u Volfsburgu. Šezdesetjednogodišnjak je sve stavio na jednu kartu. Ogromne sume novca već su se slile u ID.3, kompaktni SUV ID.4 i električni Bulli ID.Buzz - u celoj grupi to će ukupno iznositi 33 milijarde evra do 2024. godine.
Cilj je postati tržišni lider u elektromobilnosti i u budućnosti prestići električnog pionira Teslu. Da li je to realno? Nedavno je bilo zabrinutosti: ID.3 dugo dolazi, umesto da bude predstavljen u leto, dostupan je tek u septembru.
Osim toga, novi električni automobil, koji bi trebalo da dovede kompaniju u ravan s Teslom, nije pobrao dobre kritike na testiranjima specijalizovanih medija. Automobil na potpuno baterijski pogon impresionira svojim voznim karakteristikama, ali postoji "znatna potreba za poboljšanjima" u pogledu elektronike. Navigacijski sistem je bio ograničen, a ostale internetske usluge uopšte nisu radile. Izrada takođe ostavlja mnogo želja, čak vas i ne podseća na proverene modele poput Golfa, piše "Auto Motor Sport".
Sa stanovišta stručnjaka to ne menja činjenicu da je strategija najvećeg nemačkog proizvođača automobila i dalje tačna. Prema studiji Chemnitz Automotive Institute, Volkswagen sustiže snagu kada je u pitanju elektromobilnost. Prema proračunaima autora, grupa će biti tržišni lider u Evropi do kraja 2020. godine.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: dpa