
Šta još reći o pandemiji koronavirusa… Uglavnom, ne živimo normalno. Zbog nje je otkazan autoshow u Ženevi ove godine, a prva najava je bila da ga neće biti i sledeće godine. Međutim, organizatori su se, izgleda, predomislili pa najavljuju da će učiniti sve da se show spase, odnosno da će u martu pokušati da nešto organizuju.
Naime, ideja je da autoshow traje tri dana i da bude otvoren samo za medije. Javnost neće imati mogućnost pristupa.
Koliko će to biti zanimljivo proizvođačima automobila? Troškovi ovakvog nastupa nisu visoki, ali pod znakom pitanja su i benefiti. Zašto bi neko ulagao u izložbeni prostor i plaćao određenu naknadu (oko 150.000 franaka) kad svoje modele može mnogo jeftinije da predstavi pomoću internet prezentacije par kilometara od fabrike.
Inače, sve su glasnije ideje da automobilski sajmovi nemaju budućnost. Kažu analitičari da ih je vreme pregazilo, a koronavirus dokrajčio…
Izvor: Revijahak.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs