
Koliko vam se puta dogodilo da ste mobilni ostavili u pantalonama a da ga niste zaključali, pa ste nakon toga morali da objašnjavate polovini imenika da ste ih slučajno nazvali? Verujemo da su mnogi od vas doživeli tako nešto. Ali Vaziri, vlasnik Tesle Model 3 u SAD-u je doživeo nešto mnogo neprijatnije.
Naime, nakon što je nepažnjom mobilni ostavio nezaključan u pantalonama, uskoro mu je stigla poruka u kojoj mu se čestita na kupovini Tesla Autopilota, piše Jutarnji.hr. Ostao je u šoku budući da nikad nije koristio Teslinu aplikaciju putem koje je moguće nabaviti i "nadograditi" automobil određenim uslugama poput ove koja košta 4.280 dolara!
Naravno, usledila je poruka njegove banke u kojoj se obaveštava o kupovini, a tada je došlo vreme da kontaktira Teslinu službu za korisnike. Iz iste su mu odgovorili da je potrebno samo pritisnuti "refund" opciju koja se nalazi u mejlu koji je dobio prilikom potvrde kupovine te da će na taj način dobiti povraćaj sredstava, a autopilot neće biti "nadograđen". Ipak, istog nije bilo, pa je Vaziri nazvao banku i zamolio da storniraju njegovu uplatu. Ovo nije prvi takav slučaj, budući da su se mnogi klijenti već žalili na kupovine koje nisu namerno odradili, budući da Teslina aplikacija ne zahteva šifru kako bi se odradile kupovine, pa se u ovakvim situacijama lagano dese propusti... O svemu je obavešten i Elon Musk koji se javio na Twitteru gde je napisao da će istražiti šta je pošlo po zlu.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Tesla