home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Mazda MX-30

U prvom pokušaju pri brzini od 75 km/h, odmah je bilo jasno da se radi o okretnom i lako upravljivom automobilu, pišu Vrele Gume.

Test vozač je bio veoma blizu toga da manevar kompletira perfektno, ali jedan čunj je ipak bio dodirnut, mada je ostao „na nogama“. Ujedno, postalo je jasno da automobil ima „prirodnu“, predvidivu tendenciju ka podupravljanju, tako da pri promenama pravca svojim ponašanjem olakšava posao vozaču, posebno pri ulasku u treći red čunjeva. U narednim pokušajima je inicijalni okret na upravljaču bio snažniji, da bi se izbegao čunj koji je dodirnut u prvi mah. To je izazvalo agresivniju intervenciju elektronske kontrole stabilnosti, koja je usporavala vozilo, tako da efekat koji je zadnja osovina imala prilikom prvog prolaska, nije ponovljen. Savršeno izvođenje vežbe je obavljeno pri brzini od 74 km/h.

Pri povećanju brzine, automobil se slično ponašao. Mazda MX-30 ima nekoliko postavki regenerativnog kočenja. Tokom testova izbegavanja, nije primećena veća razilika u reakcijama, bilo o kojem režimu da se radi. Većina prolaza je napravljena u standardnoj postavci, koja se podrazumevano aktivira prilikom vožnje.

U poslednjem pokušaju od 79 km/h, korišćen je najviši stepen regenerativnog kočenja. U svakom slučaju, reakcije Mazde MX-30 tokom ovog manevra su zadovoljavajuće, jer u nijednom momentu se vozač nije našao u nevolji, niti je gubio kontrolu nad vozilom.

Slalom

MX-30 se vrlo dobro snašao u slalomu, uz relativno brze i agilne promene pravca. Kontrola stabilnosti interveniše kako bi sprečila proklizavanje točkova, ali ni u jednom momentu nije ometala uglađenost vožnje.

Izvor: Vrele Gume

Foto: Screenshot YouTube



čitanja : 425



Komentari