home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
VW Golf

Kako prenosi Tanjug, u Hrvatskoj je u martu ove godine prodato 4.165 novih putničkih vozila, što je za 52,9 posto ili za 1.441 vozilo više nego u istom mesecu 2020.

Od početka godine do kraja marta, prodato je 10.519 novih vozila, ili za 4,8 procenata više u odnosu na prvi kvartal prošle godine, izveštava Hina pozivajući se na podatke portala Promocija Plus.

Najviše novih automobila u periodu januar-mart prodao je Folksvagen, 1.810 jedinica, pri čemu u ukupnoj prodaji ima udeo od 17,2 posto. Druga je Škoda, članica istog koncerna, sa prodatih 1.408 vozila i udelom od 13.4 odsto, dok je treći Hjundai sa 414 prodatih automobila i udelom od 5,8 procenata. Četvrti su Reno i Dačija, članice francuske Reno grupe, s prodajom 595, odnosno 591 vozila i pođednakim tržišnim udelima od 5,6 posto.

Najprodavaniji model je u martu bila Škoda Oktavija sa 214 vozila, sledi Dačija Daster sa 192 vozila, dok Folksvagen drži naredna tri mesta sa prodajom modela VW T-Cros od 167 komada, Golf su odabrala 143 kupca, a T-Roc njih 137.

U Hrvatskoj je u martu, pored ostalog, prodat i 31 „Tesla“ auto, kao i 18 Poršea i dva Ferarija.

Od početka godine, hrvatski kupci su najviše tražili vozila na benzinski pogon. Njih je odabralo 5.535 kupaca, što čini 52,6 posto od ukupne prodaje, a dizelaše je kupilo njih 3.053, odnosno 29 posto.

Električna vozila i dalje imaju mali udeo u ukupnoj prodaji od samo 1.3 posto, sa prodatih 141 jedinica, dok su se za vozila s pogonom na gas odlučila 323 kupca ili 3,1 procenat, a za hibridne 1.467 kupaca, odnosno 13,9 odsto.

Izvor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 218



Komentari