home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Seres SF5

U februaru ove godine su se pojavile najave da će tehnološka kompanija Huawei napraviti pomak prema automobilskoj industriji. Trenutno najveći svetski proizvođač telekom opreme u aprilu je najavio da će započeti prodaju crossovera Seres SF5, a sada se čini da Huawei želi da proširi svoju automobilsku misiju.

Prema novim najavama kompanija pregovara s kompanijom Chongqing Sokon o preuzimanju kontrolnog udela u Chongqing Jinkang New Energy Automobile. Reuters tvrdi da informacije dolaze od "ljudi koji imaju direktna saznananja o tom pitanju", mada, očigledno, to još nije službeno. Marka Seres smatra se jednom od glavnih aduta ove kompanije.

Reuters je rekao da su obe kompanije opovrgle ove glasine, kao da je predstavnik Huaweija jasno rekao da "Huawei ne proizvodi automobile". Takođe je dodao da tehnološki div ne želi kontrolne udele, dok Chongqing Sokon jednostavno nije odgovorio na izveštaj.

Analitičari potencijalni ulazak Huaweija u automobilsko poslovanje vide kao priliku da kompanija nadoknadi pad u poslovanju sa pametnim telefonima zbog američkih sankcija. Huawei je nedavno objavio ugovore sa tri kineska proizvođača automobila za isporuku svog operativnog sistema za vozila Huawei Inside. Potencijalno sticanje male marke automobila čini se sledećim logičnim korakom.

Prema Reutersu , Richard Yu vodi razgovore o potencijalnoj akviziciji Chongqing Jinkang New Energy Automobile. Yu je bio jedan od ključnih rukovodilaca koji stoji iza Huaweijevog uspona i trenutno je odgovoran za njegov pomak prema automobilskoj industriji. Veruje se da Huawei želi da finalizuje posao već u julu ove godine.

Seres SF5

Za sada, Huawei će nastaviti da prodaje crossover Seres SF5 u nekim od svojih vodećih prodajnih centara širom Kine. Cene počinju od 246.800 kineskih juana (približno 38.000 američkih dolara) za 4WD model i 216.800 juana (33.361 američkih dolara) za 2WD varijantu.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 244



Komentari