home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes-Benz A160 Edition Hakkinen

Mercedes-AMG trenutno prodaje A45 S, najsnažniji hatcback na svetu, ali to devedesetih godina prošlog veka nije bilo tako.

Mercedes devedesetih nije imao nijedan snažni hatchback, a prva generacija A Klase je bila dizajnirana u MPV stilu. Međutim, to nije spričilo Mercedes da ponudi specijalnu verziju i tako proslavi svoj uspeh u Formuli 1 zajedno s McLarenom.

Mercedes-Benz A160 Edition Hakkinen

Više od dev decenije kasnije se u prodaji pojavio perfektni primerak retkog modela Mercedes-Benz A160 Edition Hakkinen proizveden 1999. godine, a njegova cena iznosi 44.900 evra.

Mercedes-Benz A160 Edition Hakkinen

Iznos je "ozbiljan" jer automobil nosi ime po Fincu Miki Hakkinenu, čoveku koji je uspeo da pobedi legendarnog Michaela Schumachera i osvoji titule u poretku vozača 1998. i 1999. godine.

Tako je Mercedes na Sajmu automobila u Esenu 1998. godine u čast svojih F1 vozača Mike Hakkinena i Davida Coultharda predstavio dva specijalna izdanja A Klase W168, a svaki od njih je proizveden u 125 primeraka. Edition Hakkinen i Edition Coulthard su lakirani u boje tadašnjih Mercedes-McLaren bolida, karoserija sive boje, dok su detalji crne i crvene boje. Na prednjim vratima je ispisano prezime vozača uz zastavu njegove zemlje. Izduvni sistem ima dva završetka, a automobil poseduje 17-inčne AMG felne s niskoprofilnim gumama.

Unutrašnjost je presvučena Designo kožom uključujući sedišta, vrata, armaturnu ploču i upravljač, a standardna opremu čine klima uređaj, električni podizači prozora, panoramski krov, Bose ozvučenje s CD changerom, grejači u sedištima, prednji i bočni vazdušni jastuci, centralno zaključavanje, aluminijumske papučice, sklopivi retrovizori i drugo.

Specijalne verzije su se nudile sa standardnim motorima iz A Klase, koji nisu bili poznati po svojim performansama. Na fotografijama je model A160 sa 1,6 litarskim atmosferskim motorom koji razvija 101KS i 150 Nm obrtnog momenta. Uparen je s petostepenim manuelnim menjačem preko kojeg se snaga prenosi na prednje točkove, a u ponudi je bio i automatski menjač.

Ipak, automobil je dobio sportsko oslanjanje i ESP sistem.

Prednost ovog primerka jeste činjenica da je prešao svega 215 kilometara. Kupcu je isporučen u Rim 1999. godine, a većinu svog života je proveo u salonima i garažama. Zato i ne čudi to što se nalazi u savršenom stanju.

Izvor: Klix.ba



čitanja : 1217



Komentari