home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Jogger

Kako je za britanski magazin Auto Express izjavio Dacijin šef prodaje i marketinga Xavier Martinet, ova marka će se okrenuti potpunoj elektrifikaciji tek kada to apsolutno mora, čime će cene svojih automobila održavati na pristupačnom nivou za svoje kupce.

Dacia je takođe proširila ovo obećanje na hibridne i plug-in hibridne pogone.

"Pitanje nije tehničko, tu tehnologiju možemo staviti u svoje automobile, imamo tu [hibridnu] tehnologiju u Cliu i Capturu, možemo ih staviti sutra u Jogger ili Sandero."

Oba automobila dele istu CMF-B platformu koja prihvata hibridnu tehnologiju, ali Martinet veruje da ovo nije pravo rešenje za Dacijine kupce sada, ili kratkoročno do srednjeročno, zbog troškova.

„Pitanje je ekonomično“, rekao je on. „Da li su kupci spremni da plate 3.000 do 4.000 evra više za hibrid kada bi zapravo mogli da kupe benzinsku ili LPG verziju koja košta samo nekoliko stotina evra više i zadovoljava u smislu emisije CO2?

„Mislim da naši kupci zapravo ne traže određenu tehnologiju. Žele automobil koji ispunjava njihove potrebe i omogućava im da idu po želji po pravoj ceni. „Pristup koji Dacia ima je prilično zanimljiv, a sa propisima koji dolaze - Euro 7 i ADAS - troškovi vozila će porasti, ali plate ljudi neće rasti istim tempom.“

Dacia Spring

Martinet veruje da Dacia kupci neće uživati u takvoj tehnologiji i nada se da će se veći deo kupaca okrenuti tom brendu zahvaljujući vrednosti za novac koju će Dacia ponuditi.

Šef prodaje i marketinga je dodao da će Dacia „biti elektrifikovana kada moramo i električna kada je potrebno. Zašto bismo morali da idemo ka tehničkom rešenju koje kupci možda nisu voljni da kupe? Dodatni troškovi su mnogo veći. „Imaćemo ga u automobilima kada kupci moraju da uđu u centar grada i ne moraju da plate kaznu, ali to je zaista pitanje ekonomije.“

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 494



Komentari