
Prema procenama aukcijske kuće RM Sotheby's, novi vlasnik će za Ferrarijevo hibridno čudovište morati da izdvoji više od sedam miliona dolara.
Ferrarijev odgovor na ultrasportske hibridne modele McLarena (P1) i Porschea (918 Spyder) proizvodio se od 2013. do 2016. godine, a jedan od ukupno 500 proizvedenih modela LaFerrarija u Coupé verziji čeka novog vlasnika koji će ga, nadamo se, voziti.

Prvi vlasnik/investitor automobil je kupio 2016. godine i od tada do danas s njim je prešao manje od 1.500 kilometara, a jedinstvena tamnocrvena boja karoserije (Vinaccia) detalj je koji njegov LaFerrari Coupé odvaja od ostatka društva.

Ferrarijevog predstavnika iz čuvenog "Svetog Trojstva“ (kojem pripadaju pomenuti modeli McLarena i Porschea) pokreće centralno smešteni 6,3 litarski atmosferski V12 motor F140 koji u kombinaciji s elektromotorom/KERS sistemom proizvodi 963KS i 900 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da dvosed od 0 do 100 km/h stigne za manje od tri sekunde i razvije 350 km/h.
Za prenos snage na zadnju osovinu je zadužen 7-stepeni automatski menjač s dva kvačila, a srećnici koji su LaFerrari kupili u Ferrariju tada su za njega morali da izdvoje oko 1,5 miliona dolara.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: RM Sotheby's