home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW i4

BMW je u Minhenu i zvanično počeo serijsku proizvodnju svog novog električnog modela i4, uz podsećanje da je u pripremu proizvodnje u tu fabriku uloženo oko 200 miliona evra.

Ovde treba podsetiti da se BMW i4 bazira na CLAR platformi i da ima litijum-jonske baterije od 80 kWh. BMW navodi da će do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za 31 minut.

BMW i4

Automobil je dugačak 4785 mm, zapremina prtljažnika je 470 litara, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,24.

Na startu će biti ponuđene dve verzije, i to BMW i4 eDrive40 sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom, kao i BMW i4 M50 sa dva elektromotora i xDrive pogonom.

BMW i4 eDrive40 ima 250 kW/340KS i 430 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi, može do el. ograničenih 190 km/h i sa jednim punjenjem baterija prelazi do 590 km (po WLTP-u).

S druge strane, jači BMW i4 M50 raspolaže sa ukupno 400 kW/544KS i 795 Nm, do stotke stiže za 3,9 sekundi, može do 225 km/h, a domet mu iznosi 510 km.

U paketu su i zadnje vazdušno oslanjanje, novi DSC sistem, launch control, zadnja kamera, pomoć pri parkiranju, ambijentalno osvetljenje unutrašnjosti, kao i 12.3-inčni digitalni instrument panel uparen sa 14.9-inčnim centralnim infotainment ekranom.

BMW i4 M50 dolazi i sa M Sport opremom (sportskiji prednji branik, doterani zadnji branik sa difuzorom, spojler na prtljažniku), crnim prednjim "bubrezima", crnim retrovizorima i okvirima stakala, 19-inčnim točkovima, M Sport kočnicama, adaptivnim amortizerima, el. podesivim sedištima sa memorijom, a tu su i BMW Driving Assistant polu-autononma tehnologija i head-up displej. 

BMW i4 eDrive40 u Nemačkoj košta 58.300 evra dok BMW i4 M50 tamo ima cenu od 69.900 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 935



Komentari