
Nakon neplanirano dugog čekanja konačno je krenula proizvodnja nešto drugačijeg Nissana GT-R iza čijeg izgleda stoji Italdesign.
Egzotični projekat Italdesigna na osnovi aktuelnog Nissana GT-R (R35) je otkriven u junu 2018. godine, a u italijanskoj kompaniji su tada najavili da će produkcijska verzija brojčano ograničenog modela biti spremna do maja 2020. godine i da će prvi od 50 kupaca u svoje automobile sesti krajem prošle ili početkom ove godine.

Uz pretpostavku da su planirani rokovi probijeni (i) zbog pandemije koronavirusa, proizvodnja automobila s kojim Italdesign obeležava 50 godina postojanja (a Nissan 50. rođendan modela uz koji se već dugo veže nadimak "Godzilla“) konačno je počela.

Prvih pet ručno sastavljenih primeraka modela iza čijih novih karoserijskih panela stoji Italdesign isporučeno je kupcima koji su već odavno izdvojili 990.000 evra, a jedan od njih je želeo svoj GT-R50 u boji karoserije kakva se 1972. godine nudila uz GT-R prve generacije.
GT-R50 pokreće 3,8 litarski biturbo V6 motor VR38DETT koji razvija 721KS i 780 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju distribuciju na obe osovine je zadužen 6-stepeni automatski menjač. U Nissanovom odeljenju Nismo kažu da je za pomenuti potencijal zaslužno 12 posto novorazvijenih komponenti motora u odnosu na motor koji pokreće GT-R Nismo.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Italdesign / Nissan