
Laureus je, u partnerstvu sa SportsPro, proglasio Nissan jednom od društveno najuticajnijih marki na svetu u svom inauguracijskom indeksu Laureus Sport for Good.
Ovakva analiza posvećena brendovima koji u pružanju pozitivnog društvenog i ekološkog efekta kroz sport, globalni indeks je prepoznao Nissan kao jedinu automobilsku marku zbog doprinosa održivosti u transportnoj industriji. Nissanovo priznanje se pripisuje posvećenosti marke izgradnji pravednog društva, smanjenju ekološkog otiska sporta i rastu privrede sportske industrije kroz sport za dobre kampanje.
Indeks je prepoznao Nissanov pozitivan uticaj na sport, a Formula E predstavlja idealno poligon za testiranje Nissanove elektrifikovane budućnosti. Istaknuta je posvećenost marke potpuno električnoj seriji, a Nissan je svojim učestvovanjem u šampionatu podstakao potrošače na prihvaćanje električnih vozila (EV).
Nissan je takođe hvaljen zbog svog održivog rešenja u Johan Cruijff Areni u Amsterdamu, domu holandskog fudbalskog diva – Ajax. Nissan je sarađivao s partnerima na snabdevanju baterija za električna vozila dugog veka kako bi stvorio najveći evropski sistem za skladištenje energije instaliran u areni.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs