
Prema pisanju nemačkih medija, BMW još nije završio sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Tako je BMW-ov direktor razvoja Frank Weber u intervjuu za nemački Auto Motor und Sport otkrio da BMW „radi na novoj generaciji motora i da su u pripremi novi benzinski, dizelski, šestocilindrični, osmocilindrični motori“.
Da bi se efektivno smanjila BMW-ova emisija CO2 na globalnom nivou, Weber je rekao da će BMW-u biti potreban „najsavremeniji motor sa unutrašnjim sagorevanjem“ još nekoliko godina. To će i biti svrha budućih motora, za koje se navodi da će biti i tehnološki pripremljeni za buduće standarde emisije.
„Samo sa šestocilindričnim motorom, mi smanjujemo emisiju CO2 više nego što je to bio slučaj sa ranijom promenom generacije“, dodao je Weber. Takođe je naveo da se zakonodavstvo u pogledu emisije štetnih gasova standardizuje širom sveta, što bi svakako pomoglo u slučaju BMW-a.
On smatra da je ukupno smanjenje emisije CO2 "ključno u borbi protiv klimatskih promena", bez obzira da li je u pitanju električni ili motor sa unutrašnjim sagorevanjem.
Weber zaključuje da je ono što kupac zahteva jednako važno kao i cilj smanjenja emisija.
Ivan Mitić – Autoblog.rs