
Kako piše BMWblog, nakon devet godina na tržištu i više od 200.000 proizvedenih vozila, BMW i3 ide ka zasluženoj penziji.
Najava nije iznenađenje, ali je i dalje tužno čuti da neobičnog električnog modela više neće biti od jula.
Ovaj električni hečbek je stigao pre električnog buma, zbog čega je patio od loše prodaje u prvim godinama. Dok većina vozila "uživa" u svojim najboljim godinama u smislu prodaje tokom prvog dela životnog ciklusa, za i3 je bilo obrnuto. Toliko da je BMW produžio proizvodnju modela da bi zadovoljio veliku potražnju. Moglo bi se reći da je odležao kao dobro vino, ali svemu dobrom mora doći kraj. Zašto ga kompanija sada povlači?
Ukusi kupaca su se promenili, a ljudi traže nešto drugo kada kupuju EV. Konkretno, tipičan kupac želi veći i zato praktičniji automobil od i3. To je objašnjenje koje je dao portparol BMW-a u intervjuu za nemačku publikaciju AutomobilWoche. Ali to nije jedini razlog.
Predstavnik kompanije je nastavio da precizira da električni automobili treba da izgledaju "normalno" u smislu da bi trebalo da imitiraju modele sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. To svakako nije slučaj za i3. Dok svaki drugi automobil iz 2013. izgleda manje-više zastarelo, mali hečbek se i dalje čini kao da se vratio iz budućnosti.
AutomobilWoche navodi i da je „priličan broj zaposlenih u BMW-u“ smatrao da spoljašnji dizajn polarizuje, uglavnom zbog nekonvencionalnog oblika. Očigledno, stajling je "odvratio mnoge kupce".
Ivan Mitić – Autoblog.rs