
Za Ferrari je 2021. godine bila najbolja kada je reč o prodaji, a to su na svom džepu osetili zaposleni u ovoj italijanskoj kompaniji koji su dobili bonuse.
Ferrari je svojim radnicima podelo bonuse u visini do 12.000 evra nakon što je u prošloj godini prodao 11.155 automobila širom sveta i time nadmašio brojke iz 2020. godine za 22,3 posto.
Još impresivniji podatak jeste taj da je prodaja bolja i u odnosu na period pre pandemije koronavirusa, preciznije iz 2019. godine kada je prodaja bila manja za 10 posto nego 2021. godine.
Iz Ferrarija su potvrdili da imaju narudžbine do 2023. godine, a kada je reč o prodajnim rezultatima za ovu godinu, očekivanja su takođe velika posebno zbog činjenice da će uskoro biti predstavljen SUV pod nazivom Purosangue. Za kompaniju koja ulazi u svet elektrifikacije, ovi podaci su sjajan način izlaska iz ere benzinskih sportskih automobila.
Potražnja za Ferrarijevim automobilima je posebno visoka u Evropi, na Bliskom istoku i u Africi, a isporučena su 5.492 automobila. Gotovo 3.000 automobila je prodato u Americi, dok je u Kini, Hong Kongu i Tajvanu Ferrarijev automobil kupilo 899 kupaca, što je rast za 97 posto u odnosu na 2020. godinu.
Najpopularniji su bili Ferrarijevi modeli s V8 motorima, a reč je o rastu potražnje za 34,6 posto. U slučaju modela s V12 motorima potražnja je opala.
Izvor: Klix.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs