
Stari BMW-ovi automobili, posebno oni proizvedeni osamdesetih i devedesetih godina prošlog veka, danas su veoma traženi i vredni na tržištu, a to se ne odnosi samo na modele visokih performansi kao što su M3 i M5.
Kolekcionari su u potrazi za najbolje očuvanim automobilima s minimalnom pređenom kilometražom te za njih plaćaju dosta novca. Oni koji poseduju čak i "običnije" modele 318i i 320i mogu za njih da naplate visoke iznose.

"Ekstremni" primer je dvovratni BMW E30 proizveden 1990. godine, koji se pojavio na nemačkom tržištu polovnih automobila. Lakiran je u Diamond Schwartz metalik boju i čini se da je u savršenom stanju, ali ipak najviše pažnje privlači njegova kilometraža jer je prešao svega 6.018 km. Oni koji traže ovakav ili sličan automobil teško će pronaći mnogo primeraka s ovako malom kilometražom, a prodavac je verovatno zbog toga i ukupnog stanja svog četvorotočkaša postavio cenu od 36.000 evra.

E30 poseduje 15-inčne felne, a ne standardni 14-inčni set koji se uvek činio pomalo "izgubljen" ispod lukova točkova. Opremljen je sportskim oslanjanjem, M-tech upravljačem i pragovima, prednjim maglenkama, električnim podizačima prozora, šiberom i zaključavanjem.
Nažalost, unutra su samo "ravna sedišta", a s obzirom da je reč o modelu 320i, ispod haube se nalazi 2,0 litarski M20 motor koji razvija 125KS, a ne "zabavniji" 2,5 litarski motor koji isporučuje 168KS u modelu 325i.
Modelu s manjim motorom su, kada je bio nov, bile potrebne 10,2 sekunde da ubrza od 0 do 100 km/h. Motor je uparen s petostepenim manuelnim menjačem.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com