
BMW Korea osvaja srca svojih kupaca i potencijalnih vozača primenom vrhunske marketinške strategije koja nudi različito korisničko iskustvo, saopštila je južnokorejska jedinica nemačke marke luksuznih automobila.
Njena strategija je usmerena na povećanje broja agenata koji mogu da komuniciraju sa kupcima i pružanje više pogodnosti za jačanje konkurentnosti među brendovima luksuznih automobila, piše KoreaTimes.
Jedan od primera se može videti u BMW Excellence Lounge-u klubu koji se nalazi u Dongdaemun Design Plaza (DDP) u Seulu, gde je korejska jedinica ovog proizvođača automobila održala ekskluzivni događaj od 23. do 31. maja. ove godine.
Događaj je osmišljen pre tri godine i pruža jedinstveno iskustvo članovima kluba, kupcima koji čekaju svoje nove BMW automobile, kao i potencijalnim kupcima.
Klijenti koji su učestvovali u ovom događaju bili su u mogućnosti da u obilasku sa stručnim vodičima vide BMW-ove premijum automobile kao što su serija 7, nova serija 8 i SUV X7. Takođe su mogli da uživaju u predstavama i raznovrsnim kulturno-umetničkim programima.
Posebno, novi M850i xDrive Gran Coupe i nova serija 7, koji bi trebalo da budu predstavljeni u drugoj polovini godine, predstavljeni su po prvi put u Južnoj Koreji.
Članovi BMW Excellence Club-a dobijaju razne pogodnosti, od usluga vozila do posete značajnim kulturnim događajima, uključujući 24-časovnu podršku za članstvo, uslugu preuzimanja i dostave, i posvećene savetnike.
Izvor: Biznis.rs
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW