home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Lamborghini gama

Lamborghini već duže vreme prkosi trendu "downsizinga" držeći se V12 snage Aventadora dok je već potvrđeno da motor naslednika Huracana ima više od šest cilindara.

Oba će biti hibridi kako bi zadovoljili strože propise o emisijama, ali motori velike zapremine biće uveliko odgovorni za pogon.

U intervjuu za Tech Crunch, izvršni direktor Lamborghinija, Stephan Winkelmann, rekao je da kompanija ne mora sada da odlučuje ​​o tome kada bi trebalo da isključi motore s unutrašnjim sagorevanjem..

Dok mainstream brendovi neće imati drugog načina nego da ukinu SUS motore do sredine sledeće decenije, oni manji će imati dodatnu godinu za penzionisanje automobila na fosilna goriva, navodi Jutarnji.hr.

Lamborghini Countach

"Malo je teško, jer je Evropski parlament početkom godine odlučio da će zabraniti benzinske i dizel motore do 2035., a manje proizvođače poput Lamborghinija do 2036., tako da ne moramo da odlučujemo sada".

Lamborghinijev šef veruje da postoji veliki potencijal u sintetičkim gorivima. "Još uvek imamo priliku da možda uđemo u sintetička goriva s tim tipovima automobila." Međutim, Winkelmann je pomenuo da se to može postići samo ako se promeni zakonodavstvo, a što ne može da predvidi da će se uskoro dogoditi.

57-godišnji izvršni direktor kaže da će Lambo početkom 2030-ih preći na isključivo električni pogon. Prvi model kompanije koji će ukinuti SUS stiže 2028. kao crossover. Pri nego što se to dogodi, očekuje se da će plug-in hibridni Urus stići pre kraja godine.

Prerađeni Urus i Huracan Sterrato će ući u istoriju kao poslednji Lamborghinijevi automobili s isključivo pogonom na unutrašnje sagorevanje, a oba će biti predstavljena sledećih meseci.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Lamborghini



čitanja : 352



Komentari