
Citroen i Polestar su rešili spor oko logotipa koji je sprečavao švedski brend električnih automobila da prodaje vozila u Francuskoj od 2020. godine.
Citroen je na francuskom sudu uspešno tvrdio da je Polestarov logo ličio na njegov istorijski dizajn „dvostrukog ševrona“ koji je koristio od 1919. godine, kao i na logo kompanije DS Automobiles, ranije podbrend kompanije Citroen. Kupci automobila bi mogli da budu zbunjeni sličnošću, presudio je sud.
Kako piše Automotive News Europe, dve kompanije su ovog leta postigle dogovor koji će omogućiti Polestaru da uđe na francusko tržište. Uslovi sporazuma nisu otkriveni, navodi francuski list Le Monde.
Takođe, portparol Polestara je potvrdio sporazum za Le Monde.
Slučaj datira još iz 2017. U presudi iz juna 2020. sud je naložio Polestaru da plati Citroenu 150.000 evra odštete, kao i sudske troškove, i zabranio korišćenje Polestar logotipa u Francuskoj na šest meseci.
Kao rezultat presude iz 2020. godine, francuski posetioci sajta Polestar su videli samo belu stranicu sa porukom: „Pristup sajtu Polestar nije dostupan francuskoj javnosti zbog teritorijalnih ograničenja upotrebe francuskih žigova br. 016898173 i br. 01689532.”
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Polestar