
Hyundaijev izvršni tehnički savetnik Albert Biermann je u razgovoru sa novinarima pričao i o budućnosti motora s unutrašnjim sagorevanjem.
– Nastavljamo sa sledećim nivoima motora s unutrašnjim sagorevanjem i pripremama za strože emisije izduvnih gasova. Nemamo drugog izbora. Mislim, mi ne odustajemo od motora s unutrašnjim sagorevanjem, mi smo globalni igrač. U nekoliko regija nema dostupne infrastrukture za električna vozila.
Ovo je situacija o kojoj smo mnogo puta govorili – nije svaka regija u svetu spremna za EV revoluciju i stopa usvajanja električnih vozila uveliko varira od zemlje do zemlje. Ako neke države u SAD-u i neke zemlje u Evropi i Aziji ulažu milijarde u EV infrastrukturu, postoje druge zemlje i čitave regije koje još nisu ni počele da grade stanice za punjenje, navodi Revija HAK.
Sve dok automobili na baterije ne postanu pristupačniji i upotrebljiviji, Hyundai će nastaviti da radi na motorima s unutrašnjim sagorevanjem. Hyundai očigledno razvija i novu generaciju motora za Evropu, koji će ispuniti stroge Euro 7 norme.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Hyundai