
Proizvođač automobila Opel odlaže planove za širenje poslovanja na kinesko tržište.
Portparol Opelove matične kompanije Stellantis je potvrdio raniji izveštaj nemačkih finansijskih novina Handelsblatt, koji je rekao da su rastuće geopolitičke napetosti između rukovodstva u Pekingu s jedne strane i SAD-a i Evropske unije s druge strane dovele do ovakve odluke.
Portparol je rekao da je za Opel važnije nego ikad da postavi jasne prioritete zbog trenutnih izazova u automobilskom sektoru.
"U ovoj pozadini i uzimajući u obzir količinu potrebnu za pravi efekat, Opel trenutano stavlja na čekanje planove za ulazak na kinesko tržište", rekli su iz kompanije.
Rukovodstvo te kompanije je u julu 2021. najavilo da će lansirati Opel na kinesko tržište kao potpuno električni brend.
Izvor: Seebiz.eu / HINA
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Opel