home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche 911

Dva testna prototipa Porschea 911 stigli su do vrha aktivnog vulkana Ojos del Salado u Čileu čija nadmorska visina iznosi 6.007 metara.

U sklopu testiranja u ekstremnim uslovima, što bi u dogledno vreme trebalo da rezultira produkcijskom (verovatno i rally-raid) verzijom Porschea 911 (992) koji bi mogao da dobije naziv Safari ili Dakar, tim inženjera i vozača na čijem je čelu bio Porscheov fabrički trkač Romain Dumas otišao je sa dva testna prototipa u divlja prostranstva Južne Amerike. Cilj misije bio je penjanje na najviši aktivni vulkan na svetu koji se nalazi u Čileu.

Porsche 911

Uz temperaturu vazduha koja je padala do -30 stepeni Celzijusa, probijajući se kroz surova južnoamerička bespuća oba Porscheova prototipa na kraju su stigla do vrha vulkana Ojos del Salado, a fotografije pokazuju okruženje kojem su bili izloženi Dumas i ostatak tima.

Porsche 911

U slučaju testnih prototipova s integralnim pogonom rastojanje između poda i tla iznosi 350 milimetara, a u pripremama za osvajanje vrha najvišeg vulkana na svetu automobili su opremljeni terenskim gumama za ekstremne uslove iza kojih se krije temeljito modifikovano oslanjanje. Za bolji prilazni i odlazni ugao značajno su prilagođeni i prepisti karoserije. Zbog sigurnosti Dumasa i društva, Porsche je kabine automobila opremio sigurnosnim kavezima, karbonskim sedištima i pojasevima u više tačaka pričvršćivanja.

Porsche 911

Nije bilo modifikacija ispod zadnjeg poklopca, jer su u Porscheu odlučili da će "off-road“ prototipove pokretati trolitarski 6-cilindarski biturbo boxer motor iz produkcijskog modela 911 Carrera 4S (450KS) koji je kombinovan s ručnim 7-stepenim menjačem.

Izvor: Klix.ba

Foto i video: Porsche



čitanja : 517



Komentari