
Iako se već mesecima nalazi na Kijinim automobilima nove modelske godine, novi logo korejske marke zbunio je mnoge, posebno one slabije upućene u autoindustriju.
Kia je, kao i većina ostalih automarki, odlučila da prati trendove, pa je tako menjala logotip. Recept je poznat, a to je izostanak 3D efekta i krajnje pojednostavljenje samog logotipa da bi se uklopio u nove digitalne tehnologije. Kia je tu malo "zastranila", pa je osim brisanja malo promenila izgled slova te ih spojila, navodi Index.hr.
Verovali ili ne, postoje oni koji jednostavno više ne prepoznaju u slovima korejsku marku, pa tako umesto "KIA" vide "KN". Pritom ih "obrnuto N" ili ćirilično "I" ne sprečava da u Google-u potraže upravo "KN".
A takvih je zaista puno, pa tako Twitter korisnik @Shwinnabego ističe da svakog dana mnogi traže "KN car", "KN SUV" i sl. Amerikanci su još zbunjeniji, pa tako upisuju "What is KN car brand", "What is KN", ali i konkretna imena modela kao što su "KN Carnival car" i "KN Telluride car." Konkretno, svakog meseca upisuju pojam "KN Car" oko 30.000 puta, što znači da se gotovo svakeog minuta neko pita koja je to automarka KN.
Izvor: Index.hr
Foto: Kia