home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Fransoa

Fiat je posvećen budućoj liniji fokusiranoj na male automobile, uprkos tome što se drugi proizvođači povlače sa tog dela tržišta, a šef kompanije Olivije Fransoa je sugerisao da Fordova odluka da odbaci Fiestu predstavlja „priliku“.

Italijanska firma počinje reviziju svoje evropske game da bi postala potpuno električni brend, navodi britanski Autocar. Fiat planira da lansira pet novih modela u narednih pet godina da bi se pridružili aktuelnom Fiatu 500e.

Sve će početi sledeće godine sa malim hečbekom za koji se pretpostavlja da koristi platformu Stellantis CMP koja je takođe baza za Peugeot e-208 i Opel Corsu-e. Pored toga, kompanija radi na nizu modela na novim platformama inspirisanim električnim konceptom Centoventi 2019, koji bi trebalo da ponese naziv Panda.

Fiat se fokusira na male automobile uprkos tome što druge kompanije napuštaju tržište zbog previsokih troškova novih propisa. Ford je nedavno najavio ukidanje Fieste, a Volkswagen bi mogao da izbaci Polo zbog budućih pravila o emisiji izduvnih gasova Euro 7. U isto vreme, proizvođači se bore da proizvedu pristupačne automobile.

„Ono na šta smo super fokusirani su A, B, C automobili, ali sa pravim motorom, karoserijom i tehnologijom“, rekao je Fransoa. „Stvari za kojima će kupac zaista žudeti u tom trenutku.“

„Činjenica da nema Fieste ili Pola na našem putu je jednostavno fantastična, jer nam je zaista ovde mesto. To je mesto gde ljudi očekuju da budemo. Nismo napravili novi Punto od 2013. ili nešto slično, ali ako zamolite evropske kupce da imenuju svoje najbolje brendove B-segmenta, Fiat je u prva tri.“

„Moramo ponovo da posedujemo B-segment, i moramo da nastavimo da posedujemo A-segment. Znamo zašto drugi odlaze i razumem: to je izazovnije.”

Fransoa je priznao da je stvaranje malih pristupačnih električnih automobila i dalje veliki izazov i navodi: „Jedini super-profitabilan i lak način da postanete električni je da ga učinite super-premium, jer užasno visoku cenu baterija ugrađujete u nešto što je ionako skupo.“

On je dodao da je Fiatov fokus na male automobile „100%“ sve do resursa koje može da iskoristi kao deo Stellantisa. Rekao je i ovo: „Bez Stelantisa ne bismo bili u dobroj formi. Poslovni model Fiat ili Citroen je baziran na ekonomiji obima. Kada pokrenete sinergiju, to je kao da ste dete na Božić, jer sve postaje manje strašno."

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Arhiva / Fiat



čitanja : 332



Komentari