home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
BMW E46

U poslednjih nekoliko godina gotovo svi proizvođači su proširili svoju ponudu do nivoa u kome se teško snalaze i bolji poznavaoci automobila. Dovoljno je uporediti šta su Mercedes i BMW nudili pre desetak godina, a šta sve nude danas. 

A kad je u pitanju BMW, poruka koju nam sada šalje zvuči gotovo neverovatno. Nakon što ih ni gaženje tabua poput nesportskih modela nije uzdrmalo, BMW se po mnogima malo izgubio i u dizajnu te nas počastio pomalo čudnim estetskim rešenjima. Sada se odlučio na još jedan korak i poručio da nam novi auto ne treba. Dakle, ne treba nam ni novi BMW, a time si je, reći će neki, zabio nož u leđa. 

A za sve je "kriva“ jedna žena. Monika Dernai je na čelu Odeljenja za održivost, a nedavno je u Londonu govorila kako autoindustrija može da smanji svoj uticaj na okolinu i otpad. Njena ideja je da modernizujemo postojeće automobile i da ih unapređujemo umesto da samo odemo u salon i kupimo novi automobil, navodi Index.hr.

"Zaista moramo da razmišljamo o produženju veka trajanja automobila; ideja bi mogla da bude da možete osvežiti enterijer. Potrebni su nam novi setovi veština u postprodaji i dizajniranju automobila tako da se recimo sedište može ukloniti i staviti novo sedište - onda je to polovni automobil koji izgleda kao novi automobil.”

To je ideja s kojom će se složiti mnogi vlasnici automobila, posebno oni koji ne robuju trendovima. Takođe, Dernai kaže da postoje i oni koji nikada neće pristati na javni transport ili car-sharing. Jednostavno će želeti da zadrže svoj stari auto, ako već ne mogu da kupe novi. 

Izvor: Index.hr

Foto: Arhiva / BMW



čitanja : 665



Komentari