
BMW je po prvi put osvojio prvo mesto na godišnjoj listi najboljih brendova Consumer Reportsa.
BMW se popeo za dva mesta na pol poziciju, izbacivši prethodnog pobednika – Subaru na drugo mesto u Consumer Reports listi izveštaja o brendovima automobila.
Godišnji izveštaj ocenjuje proizvođače automobila u pogledu performansi, bezbednosti i pouzdanosti njihovih vozila na osnovu sopstvenih nezavisnih testova i povratnih informacija dobijenih iz anketa članova.
„BMW pravi mnoge modele visokih performansi, potpuno opremljenih i pouzdanih modela, tako da nije iznenađujuće videti ga na vrhu rangiranja naših brendova“, rekao je Džejk Fišer, viši direktor testiranja automobila u Consumer Reportsu. „Ali neluksuzni brendovi kao što su Subaru, Toyota i Mazda su takođe konstantno visoko rangirani u poslednjih nekoliko godina, osiguravajući da potrošači ne moraju da žrtvuju pristupačnost da bi dobili visokokvalitetan automobil.”

BMW sestrinski brend Mini je takođe postigao dobre rezultate u studiji, popevši se za pet pozicija na treće mesto, dok su azijski brendovi dominirali u ostatku prvih 10, koji su činili Lexus, Honda, Toyota, Genesis, Mazda, Audi i Kia. Dvanaestoplasirani Buick je bio domaći brend sa najboljim učinkom, a slede ga Dodge na 15. i Lincoln na 16. mestu.
Lincolnov rezultat možda ne zvuči tako impresivno dok ne shvatite da se popeo za 10 mesta u odnosu na prošlu godinu, stavljajući ga ispred luksuznih rivala Cadillaca (24.) i Mercedesa (26.).
Tesla je takođe poboljšao svoju poziciju, popevši se za šest mesta na 17. zahvaljujući poboljšanoj pouzdanosti, sa čime se britanski luksuzni brendovi Jaguar i Land Rover i dalje bore. Jaguar je završio na 30. mestu, jednu stepenicu ispod Alfa Romea, dok je Land Rover na poslednjem 32. mestu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs