
Nekoliko je izazova koje donosi predstavljanje električnog automobila od 20.000 evra, a prema Volkswagenu tačno se zna koliko je vremena potrebno potrošiti na njegovu proizvodnju. Vreme je ključ, uz još nekoliko elemenata u proizvodnji.
Kako piše Revija HAK, jedno od najrelevantnijih pitanja je izbor baterije određene veličine kako bi automobil pružao dobru autonomiju, ali baterija ne sme da bude prevelika (skupa) i mora da ima nešto jeftiniju hemiju. Ovom vozilu će morati da se pristupi kao velikom globalnom modelu ili će se Volkswagen udružiti s partnerom, koji će proizvoditi vlastitu verziju automobila, kako bi s njim podelio troškove pa se čini da je i bazična platforma MEB Entry praktično isključena.
Međutim, ključ je vreme potrebno za proizvodnju tog modela. To je Automotive Newsu objasnio Christian Vollmer, direktor proizvodnje Volkswagena, koji je istakao da tačna lokacija na kojoj će se model proizvoditi nije toliko važna koliko vreme potrebno za njegovu proizvodnju.
– Nije važno gde je automobil proizveden, da li je to Nemačka, istočna Evropa ili južna Evropa. Važno je da potrošite maksimalno 15 sati na njegovu izradu.
Dakle, važni su jednostavnost modela te automatizacija proizvodne linije, odnosno, ukupno gledajući – vreme! Ali nije naodmet pomenuti da VW razmišlja o Indiji kao destinaciji gde bi mogao da proizvodi svoji jeftini električni automobil.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen