
Dacia je u prvom tromesečju 2023. prodala 171.789 vozila i zabeležila impresivan rast od 34,3 %. Učešće marke na evropskom tržištu putničkih automobila je poraslo za 0,8 procentnih bodova na 4,6 % – najviše u kategoriji 30 najboljih automobilskih marki.
Dacia je na svojim tržištima prodala 171.789 vozila (putnička vozila + LKV), što je za 34,3 % više u odnosu na isti period prošle godine.
Gledano kroz brojke, svi modeli su doprineli uspehu.
Registrovano je 68.318 vozila Sandero, što je za 26,1 % više u odnosu na isti period prošle godine.
Prodat u 57.660 primeraka, Duster je zabeležio rast od 23,9 % u odnosu na prvo tromesečje 2022. te tako učvrstio vodeći položaj na tržištu SUV-ova u Evropi.

Da je Jogger popularniji nego ikad, potvrđuje 23.330 primeraka prodatih u prvom tromesečju. Taj model je od predstavljanja prodat u više od 80.000 primeraka.
Dacia Spring i dalje snažno konkuriše na evropskom tržištu privatnih kupaca, a u prvom tromeseču je prodata u 14.494 primeraka.
Javnost je u Springu prepoznala pristupačno rešenje električne mobilnosti, što potvrđuju i brojke: od predstavljanja je naručeno gotovo 110.000 komada.
„S rastom prodaje koji na strateškim tržištima premašuje 30 %, Dacia nastavlja da ispisuje priču o uspehu. Nedavno smo predstavili novi vizuelni identitet svojih modela i mreže, proširili ponudu elektrifikovanih vozila i uveli popularni nivo opreme Extreme. Čvrsto verujemo u svoju ponudu, zbog čega danas rastemo snažnije nego ikad.”
Xavier Martinet, direktor odeljenja za marketing, prodaju i operacije, Dacia
Izvor: Autoportal.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dacia