home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lada Vesta

Otkako je Rusija pokrenula invaziju na Ukrajinu, mnogo toga se promenilo. Iz ruskog rakursa očigledno je da su teškoće svakim danom sve veće jer zapadne sankcije grizu tamo gde najviše boli, na tehnološki sektor u kojem nema ključnih proizvođača.

Rusiju su napustili Volkswagen, Toyota… i Renault, koji je bio vlasnik AvtoVAZ-a, proizvođača Lade. Osim problema s proizvodnjom i delovima, AvtoVAZ ima još jedan – nema radnika, piše Globe Echo. Mnogi Rusi su završili u kancelarijama za mobilizaciju, zadužili su puške i uniforme, neki su pobegli iz zemlje, a radnika je sve manje. Uprava zatvora u regionu Samara je objavila da je Avtovaz pozvao tamošnje zatvorenike na prinudni rad, navodi Revija HAK.

Najveći ruski proizvođač automobila Avtovaz želi da osuđenicima popuni praznine na proizvodnim linijama. Kao i mnoge druge firme u Rusiji, AvtoVAZ se bori s nedostatkom radne snage. Stopa nezaposlenosti je u aprilu pala na rekordno niskih 3,3 posto. Kao rezultat ukrajinskog rata, stotine hiljada muškaraca je regrutovano u vojsku, a mnogi drugi su pobegli u inostranstvo. To je u koliziji s ambicioznim ciljevima ruskog proizvođača automobila: AvtoVAZ želi da poveća svoju proizvodnju za 28 posto od septembra i za 40 posto od januara sledeće godine. Kompanija sa sedištem u gradu Toljatiju, nazvanom po italijanskom komunisti, odbila je da komentariše postizanje ciljeva korišćenjem prinudnih radnika.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Lada



čitanja : 512



Komentari