
BMW grupa je u martu prošle godine objavila planove za kupovinu brenda Alpina. Međutim, sve dok trenutni ugovor ne istekne 31. decembra 2025., posao za Alpinu teče uobičajeno. Šta će se desiti nakon toga, to otkriva nova prijava zaštitnog znaka u Nemačkoj koji sugeriše da je planirano rebrendiranje kompanije koju je osnovao Burkard Bovensipen još 1965. godine.
Novi natpis „BMW Alpina“ i redizajnirani logotip Alpina su registrovani kod nemačkog zavoda za patente i žigove ranije ovog meseca.

Prelazak na „BMW Alpina“ ima smisla jer ističe matičnu kompaniju, a istovremeno održava prestižno „Alpina“ ime. Novi simbol koji prikazuje stilizovano „A“ je daleko jednostavniji od trenutne značke koju Alpina koristi od 1974. godine, a ažurirana je 2002. kada je dobila 3D efekat.
2026. je još daleko i mnoge stvari bi mogle da se dese do tada, ali pretpostavke nam govore da su neke velike promene planirane na korporativnom nivou za Alpinu. Šta god da je slučaj, BMW je obećao da će biti „veoma pažljiv“.
U intervjuu iz septembra 2022. godine, potpredsednik BMW-a, Kristijan Čurtšenthaler, nagovestio je da će Alpina biti pomerena na viši nivo kako bi premostila jaz između vrhunskih BMW-a i Rolls-Roycea ulaznog nivoa: „Postoji prostor između vrha BMW-a od 200.000 do 220.000 evra i baze Rolls-Roycea, koja počinje od oko 350.000 evra.”
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs