home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Nio ET5

Počev od 1. novembra 2024., svi taksiji u Oslu moraće da voze bez CO2 emisija. Kineski Nio je postao prvi izbor dobavljača najvećeg norveškog taksi operatera Oslo Taxi, čija flota broji 13.000 vozila.

Kineski proizvođači nisu do sada uspeli da osvoje više od 3% tržišta novih automobila u Evropi. Još uvek uspostavljaju svoju zastupničku mrežu i pokušavaju da zadobiju poverenje kupaca, što traje neko vreme. Ipak, za marku Nio nema zime, jer su na putu da ubrzaju taj proces, s obzirom da su postigli dogovor s Oslo Taxijem, jednim od najvećih norveških taksi operatera, s više od 13.000 vozila u svojoj floti.

Drugim rečima, plug-in hibridi takođe će biti suvišni, jer novi zakon nalaže da taksi vozilo mora da pokreće struja ili gorive ćelije. Za taksiste bilo koja vrsta punjenja električnog vozila donosi niz implikacija, pa čak i ako je reč o brzom punjenju. Osim što takva praksa vozače tera na češće i duže zaustavljanje tokom radnih smena, učestalo punjenje oštećuje bateriju i skraćuje joj životni vek. Tesla trenutno naplaćuje oko 20.000 dolara za zamenu baterije, piše Klix.ba.

Nio ET5

Budući da Nio električari koriste princip zamene, umesto punjenja baterije, taksisti koji ih budu koristili biće produktivniji. Drugim rečima, potrošiće oko šest minuta da zamene ispražnjenu bateriju potpuno napunjenom. To bi trebalo da poveća produktivnost ovih radnika ako Nio bude u mogućnosti da instalira dovoljno Power Swap stanica raspoređenih po glavnom gradu Norveške.

Taksisti su jedan od najboljih vidova za promociju novih marki na bilo kojem tržištu automobila. Oni su ti koji pre svih detektuju kvalitet i pouzdanost vozila, troškove održavanja, koliko goriva ili energije troši itd. Svako ko želi da kupi pouzdan auto može se ugledati na to šta taksisti voze. To bi na kraju krajeva trebalo da bude dobar znak za kineskog proizvođača automobila, koji bi mogao da ima hiljade ljudi i vozila na putevima koji će promovisati njihove proizvode bez suludih marketinških troškova.

Još jedna prednost koju Nio može da ponudi Oslo Taxiju je ta da će njihovi automobili uvek imati bateriju koja savršeno radi. Ako nešto pođe po zlu s baterijom, Nio aplikacija će sugerisati vozaču da ode do Power Swap stanice i zameni komponentu.

Nio EL6

Nio je nedavno objavio zanimljiv post na Facebooku govoreći o devet prednosti koje nudi njegov sistem zamene baterija. Jedna od njih je da se izmenjive komponente lakše recikliraju i ponovo koriste, jer "baterije i vozila'' imaju različite vekove trajanja.

Električni automobil će lako nadživeti vek trajanja baterija. Ukratko, čini se da je Nio postigao veliki cilj u pokušaju prodaje vozila i prodora u Evropu. Ako posao s Oslo Taxijem prođe dobro, i drugi evropski gradovi bi mogli da uvedu ovu praksu.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Nio



čitanja : 913



Komentari