home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW ID.4

Pod pritiskom konkurencije, Volkswagen je u novoj promotivnoj kampanji na kineskom tržištu značajno spustio cene električnog modela ID.4. Ulazni model s ranijih 26.700 dolara sada je spušten na diskontnih 20.100 američkih dolara.

Volkswagenovo zajedničko ulaganje s kineskim partnerima u Kini decenijama postoji kroz kompanije FAW-VW i SAIC-VW. Tačnije, u pitanju su poslovni savezi u različitim regijama, zbog čega ni nazivi modela nisu isti. Naime, dok jedna joint-venture kompanija (FAW-VW) proizvodi ID.4 CROZZ i ID.6 CROZZ, ona druga (SAIC-VW) prodaje ID.4 X i ID.6 X. Takođe, nedavno su po istoj strategiji lansirali električnu limuzinu ID.Next (SAIC-VW) i ID.7 Vizzion (FAW-VW).

Kada je Volkswagen lansirao ID.4 u Kini u januaru 2021., ovaj električar je debitovao s cenom od 26.700 USD. Međutim, najveće svetsko tržište električnih automobila u poslednje vreme u cilju privlačenja kupaca radi manipulacije s cenama na šta ni VW nije ostao imun, piše Klix.ba.

Ovaj potez dolazi nakon što je VW-SAIC početkom jula značajno snizio cene električnog modela ID.3. Cene za ovaj model su doživele pad za čak 16% u odnosu na izvorne, te najmanji Volkswagenov EV u Kini sada košta oko 17.500 američkih dolara. Prošlog meseca, Volkswagen je objavio da je ID.3 ‘’prikupio’’ preko 10.000 narudžbina nakon novih redukovanih cena. Takođe, prodaja ID.3 je skočila s 1.819 jedinica u junu na 7.378 u julu.

Iako su ova sniženja cena značajno povećala prodaju električnih vozila za Volkswagen u Kini, neki industrijski analitičari izražavaju zabrinutost. Njihova bojazan proizlazi iz analize Volkswagenovih proizvodnih troškova, što ukazuje da bi nemački proizvođač s ovim agresivnim smanjenjem cena mogao da posluje s gubitkom. Takva situacija bi potencijalno mogla da se odrazi na profite Volkswagena i kineskih partnera.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 608



Komentari