home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BYD Atto 3

MG i BYD predvode u ofanzivi kineskih proizvođača koje će teško zaustaviti i najavljeni novi porezi.

Kineski noviteti izgledaju odlično, a tehnološki nimalo ne zaostaju za evropskom konkurencijom. Naprotiv, neretko nude i više od renomiranih rivala. A ako tome dodate i bar 20 posto nižu cenu, jasno je da se tradicionalnim proizvođačima ne piše dobro, navodi Index.hr.

Ako pogledamo zvanične rezultate, brojevi jasno ukazuju na prisutnost kineskih proizvođača. Recimo, kineski BYD kao jedan od najvećih proizvođača elektrifikovanih vozila je u avgustu prošle godine prodao tek 186 automobila. Godinu kasnije mesečna prodaja se popela na čak 2685 primeraka, a njegov model Atto 3 se prodaje bolje od BMW-a serije 5 ili Mercedesove E klase.

>> Prodajne rezultate po markama i modelima možete videti OVDE.

MG iz ponude SAIC-a je aktuelnom prodajom ušao vrlo visoko na lestvici najprodavanijih. Prodaja je s prošlogodišnjih 5338 primeraka u avgustu skočila na 14.411 primeraka, a samo ove godine je u Evropi prodao 132.785 primeraka. Primera radi, MG4 je stigao među 40 najprodavanijih modela u Evropi, a MG je imao bolju prodaju od Volvoa, Suzukija i Minija.

MG4

Ogroman rast beleži i Smart s 3715 prodatih automobila u avgustu, dok Geely može da bude zadovoljan s Lotusom, ali i modelima Polestara i donekle Lynka.

Fer je reći da nisu u rastu samo kineske marke. Plus beleži i Tesla s delom automobila dovedenih iz Kine, ali i Jeep, Cupra, Renault, pa i luksuzni Lexus.

Izvor: Index.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / BYD / MG



čitanja : 1136



Komentari