home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche 911

Iako Porsche već godinama ima jedan od najboljih automatskih menjača s dva kvačila (PDK) koji čini deo paketa (i) u njihovim najbržim modelima, na opšte odobravanje klijentele kojoj se više dopadaju tradicionalna rešenja, u Štutgartu su odlučili da će uz većinu verzija besmrtnih „elfera“ i modela iz Serije 718 i dalje nuditi opciju s ručnim menjačem od koje su (shodno aktuelnom trendu) već digli ruke u mnogim automobilskim kompanijama.

U najnovijoj izjavi za medije Frank Moser (prvi čovek Porschea odgovoran za modele iz Serije 718 i 911) rekao je da će ručni menjači ostati u priči najmanje do kraja aktuelne generacije "elfera“ i dvoseda 718 Cayman/Boxster, a nije isključena mogućnost da će tri papučice biti u opciji i uz narednu generaciju Porschea 911. Razlog je krajnje jednostavan: Sva dosadašnja istraživanja potvrdila su da se mnogo dosadašnjih i potencijalnih kupaca "elfera“ apsolutno ne slaže s opcijom koja uključuje samo automatski menjač.

Kako piše Klix.ba, s ranijim izjavama iz Porschea prema kojima će 911 ostati model koji će najduže pokretati motor s unutrašnjim sagorevanjem, realne su osnove da će ručni menjač ostati u priči i s narednom generacijom „elfera“, a ima optimizma i oko naredne (električne) generacije modela 718 Cayman/Boxster, jer će pored elektropokretanih verzija u priči paralelno ostati i verzije s konvencionalnim motorima.

Kada (ako) i Porsche na kraju bude prisiljen da se u bližoj ili daljoj budućnosti u potpunosti odrekne motora s unutrašnjim sagorevanjem, pominju se simulacije ručnog menjača s čim se u Štutgartu apsolutno ne slažu, jer oduvek insistiraju na autentičnosti. Svetlo na kraju tunela moglo bi da bude Porscheovo okretanje prema sintetičkom gorivu koje bi u životu ostavilo motore s unutrašnjim sagorevanjem, time i tri papučice.

Izvor: Klix.ba / The Drive

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Porsche



čitanja : 415



Komentari