
Grupacija Stellantis navodi da će njena komercijalna vozila potpasti pod novi brend „Pro One“.
Žan Filip Imparato, šef Stellantis Commercial Vehicles Businessa, rekao je o novom brendu: „Pokrećemo Pro One kako bismo iskoristili naše neosporno liderstvo u komercijalnim vozilima sa konceptom – šest brendova, jedna sila – jer ovaj posao čini jednu trećinu Stellantisa neto prihoda".
Šest brendova (njihova komercijalna vozila) koji potpadaju pod okrilje Pro One su Citroen, Fiat, Peugeot, Vauxhall, Ram i Opel. Možemo očekivati revidiranu liniju kombija za celu Stellantisovu komercijalnu flotu 2024. godine.
U budućnosti se očekuju druga generacija pogonskih agregata sa nultom emisijom, „rešenje vodonika“, potpuna povezanost i novi sistemi pomoći u vožnji.
Druga generacija potpuno električnih kombija kompanije Stellantis će verovatno biti ažuriranje trenutne ponude – u rasponu od kompaktnih Citroena e-Berlingo i Vauxhalla Combo Electric do kombija srednje veličine poput Peugeota e-Partner i velikih električnih kombija poput Fiata e-Ducato.
Stellantis je prošle godine najavio da je u partnerstvu sa Qinomicom obezbedio naknadno opremanje lakih komercijalnih vozila sa električnim pogonima. U najnovijoj najavi, Stellantis ističe da će odluka da se ponudi naknadno opremanje električnih pogonskih agregata za laka vozila pomoći u vremenu isporuke i smanjenju troškova proizvodnje.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs