
Nakon 60 godina poslednji motor s unutrašnjim sagorevanjem napustio je krajem protekle nedelje BMW-ovu fabriku u Minhenu.
Ovo je prekretnica za bavarsku marku, a razlog je taj što je proizvodnja prebačena na električne automobile.
Četiri, šest, osam ili čak dvanaest cilindara? Glavna fabrika BMW Grupe u Minhenu je proizvodila ove motore više od 60 godina. U tom pogledu ova odluka je određena prekretnica, piše BR24.
Međutim, ovo nije kraj BMW-ovih motora s unutrašnjim sagorevanjem. BMW je sada potpuno preselio svoju proizvodnju benzinskih i dizelskih motora u svoje fabrike u austrijskom Steyru i u britanskom Hams Hallu, rekla je portparolka kompanije.
Kompanija je odluku objavila 2020., a plan je transformacija fabrike u Minhenu u fabriku za električna vozila. Oko 1.200 zaposlenih je radilo na izradi motora u fabrici BMW-a u Minhenu. Prema BMW grupi, svi su prekvalifikovani i raspoređeni u druga područja.
Na prostoru gde se pre nalazila hala za proizvodnju motora s unutrašnjim sagorevanjem sada se gradi hala za montažu novih modela u koju se ulaže 400 miliona evra.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW