home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW Minhen

Nakon 60 godina poslednji motor s unutrašnjim sagorevanjem napustio je krajem protekle nedelje BMW-ovu fabriku u Minhenu.

Ovo je prekretnica za bavarsku marku, a razlog je taj što je proizvodnja prebačena na električne automobile.

Četiri, šest, osam ili čak dvanaest cilindara? Glavna fabrika BMW Grupe u Minhenu je proizvodila ove motore više od 60 godina. U tom pogledu ova odluka je određena prekretnica, piše BR24.

Međutim, ovo nije kraj BMW-ovih motora s unutrašnjim sagorevanjem. BMW je sada potpuno preselio svoju proizvodnju benzinskih i dizelskih motora u svoje fabrike u austrijskom Steyru i u britanskom Hams Hallu, rekla je portparolka kompanije.

Kompanija je odluku objavila 2020., a plan je transformacija fabrike u Minhenu u fabriku za električna vozila. Oko 1.200 zaposlenih je radilo na izradi motora u fabrici BMW-a u Minhenu. Prema BMW grupi, svi su prekvalifikovani i raspoređeni u druga područja.

Na prostoru gde se pre nalazila hala za proizvodnju motora s unutrašnjim sagorevanjem sada se gradi hala za montažu novih modela u koju se ulaže 400 miliona evra.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 18819



Komentari