home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Avatr12

Kineski gigant Huawei udvostručuje prodaju svoje tehnologije na konkurentnom tržištu električnih automobila.

Kompanija je naglasila da ne proizvodi automobile. Umesto toga, prodaje tehnološke komponente kao što je operativni sistem Harmony OS i proizvod za pomoć vozaču ili sarađuje s proizvođačima automobila na stvaranju novih marki električnih vozila.

Huawei je u utorak potvrdio da radi s najmanje četiri tradicionalna proizvođača automobila u Kini na novim markama automobila, nakon vesti tokom vikenda o zajedničkom ulaganju s kompanijom Changan Automobile za automobilsku tehniku.

Changan i Huawei su već partneri za marku električnih automobila Avatr, stvorenu 2018. s gigantom baterija za električne automobile Contemporary Amperex Technology. Avatr SUV i limuzina svaki se prodaju za nešto više od protivvrednosti od 42.000 dolara.

Huawei takođe radi s Cheryjem na brendu električnih automobila Luxeed, koji je nedavno otkrio svoju limuzinu S7.

Luxeed S7

Slična partnerstva s BAIC Motorom i JAC Motorom su u izradi, rekao je Richard Yu, šef Huaweijevog odeljenja za automobile i potrošače, na događaju predstavljanja Luxeeda.

BAIC, čiji električni brend Arcfox već koristi tehnologiju Huawei, i JAC nisu odmah odgovorili na zahtev za komentar.

Čini se da su kineski proizvođači automobila s proizvodima "kojima nedostaje tehnologija potrebna za takmičenje više nego srećni da koriste Huawei [tehnologiju] da popune praznine", rekao je Tu Le, osnivač savetodavne firme Sino Auto Insights sa sedištem u Pekingu.

“Još je prerano znati koliko se [Huaweijevo] rešenje može meriti s konkurencijom, ali oni, kao i mnoge druge tehnološke firme, vide priliku i ulažu sve u nju”, rekao je.

Huaweijev prihod od poslovanja s potrošačima se prepolovio otkako je SAD stavio kompaniju na crnu listu koja joj zabranjuje kupovinu od američkih dobavljača. To uključuje licencirani pristup najnovijim verzijama Googleovog operativnog sistema Android. Huawei je umesto toga izdao vlastiti sistem pod nazivom Harmony OS.

U prvoj polovini godine Huaweijev prihod od potrošača je iznosio 103,5 milijardi juana (14,27 milijardi dolara), dok su inteligentna automobilska rešenja kompanije - čiji proizvodi uključuju tehnologiju za nova energetska vozila - ostvarila prihod od 1 milijarde juana. Ostali prihodi povezani s automobilima su takođe uključeni u druge delove poslovanja.

Huaweijev Yu je rekao da kompanija sarađuje s proizvođačima automobila na nekoliko načina:

Deluje kao dobavljač komponenti. Prodaje paket tehničkih proizvoda za automobile pod nazivom "Huawei Inside", dok proizvođač automobila dizajnira vozilo.

Preuzimanje veće kontrole nad dizajnom, prodajom i marketingom automobila "Huawei Inside" dok proizvođač automobila proizvodi automobil.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Avatr / Luxeed



čitanja : 486



Komentari