home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes-AMG C63

Još u avgustu se pojavila nezvanična informacija o navodnim AMG-ovom planovima za vraćanje V8 motora u C63. Nešto kasnije, novinari su razgovarali sa izvršnim direktorom AMG-a i on je otkrio da se 4,0 litarski motor ipak neće vratiti. Tačnije, Michael Schiebe nije oklevao da „definitivno demantuje“ glasine o tome da se C63 i E63 vraćaju na V8. 

Direktor AMG-a je tada rekao da je odluka o smanjenju i elektrifikaciji bila pravi potez s obzirom na to da konkurenti takođe izlaze sa sportskim hibridima sa manjim motorima.

U najnovijem intervjuu, koji je dao za Top Gear, Schiebe kaže da se ljudi pitaju zašto je nemačka kompanija odustala od V8. On objašnjava: „Želimo da budemo veoma, veoma progresivni kada je u pitanju tehnologija. I mi smo uvereni u koncept hibridizacije, tu ćemo ostati sa četiri cilindra.“

Dalje je ipak priznao da AMG ne može da ubedi svakog obožavaoca V8 da kupi novi 2,0 litarski model. Schiebe zato ističe da je plug-in hibrid C63 privukao i one kupce koji inače ne bi bili zainteresovani za sportsku limuzinu.

Podsećanja radi, Mercedes-AMG C63 je četvorocilindrični Plug-in Hybrid sa pogonom na sva četiri točka i upravljanjem na sva četiri točka.

Benzinski motor je AMG-ov M139L 2,0 litarski četvorocilindraš sa 476KS, dok elektromotor raspolaže sa 150 kW/204KS. Ovde treba pomenuti i bateriju od 6.1 kWh, kao i elektronski kontrolisani diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Sve u svemu, kombinovanih 680KS i 1020 Nm pa Mercedes-AMG C63 S E Performance do 100 km/h ubrzava za 3,4 sekunde, a maksimalna brzina od 250 km/h se opciono može podići na 280 km/h.

Automobil može da se vozi i samo na struju, pri brzinama do 125 km/h, a u tom elektro režimu može da pređe do 13 km.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 431



Komentari