home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Prius

Američka organizacija za zaštitu potrošača Public Citizen podnela je žalbu protiv japanske auto-kompanije Toyote Federalnoj trgovinskoj komisiji (FTC).

U žalbi se optužuje Toyota da svoje hibridne automobile u reklamama prikazuje kao čisto električne, na primer koristeći termine kao što su „EVs“, „električni“ ili „elektrifikovani“, prenosi Electrive.com.

Svojim marketinškim kampanjama „Beyond Zero“, „Electrified Diversified“ i „“To Each Their Own Electric”“, kao i drugim reklamnim spotovima, Toyota pokušava da sugeriše da su njeni hibridni automobili čisto električna vozila, ističu potrošači u svojoj kritici.

Public Citizen je saopštio da je u interesu potrošača da konkurencija bude fer, i da bi komisija trebalo da preduzme mere sprovođenja protiv Toyote kako bi okončala njen obmanjujući marketing.

Takođe bi trebalo bi da pruži jasne smernice u svojim ažuriranim Zelenim vodičima da je oglašavanje automobila na benzin kao „EV“, „električnih“ ili „elektrifikovanih“ zabranjeno u skladu sa Odeljkom 5 FTC zakona.

Izvor: Biznis.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota



čitanja : 474



Komentari