
Američka organizacija za zaštitu potrošača Public Citizen podnela je žalbu protiv japanske auto-kompanije Toyote Federalnoj trgovinskoj komisiji (FTC).
U žalbi se optužuje Toyota da svoje hibridne automobile u reklamama prikazuje kao čisto električne, na primer koristeći termine kao što su „EVs“, „električni“ ili „elektrifikovani“, prenosi Electrive.com.
Svojim marketinškim kampanjama „Beyond Zero“, „Electrified Diversified“ i „“To Each Their Own Electric”“, kao i drugim reklamnim spotovima, Toyota pokušava da sugeriše da su njeni hibridni automobili čisto električna vozila, ističu potrošači u svojoj kritici.
Public Citizen je saopštio da je u interesu potrošača da konkurencija bude fer, i da bi komisija trebalo da preduzme mere sprovođenja protiv Toyote kako bi okončala njen obmanjujući marketing.
Takođe bi trebalo bi da pruži jasne smernice u svojim ažuriranim Zelenim vodičima da je oglašavanje automobila na benzin kao „EV“, „električnih“ ili „elektrifikovanih“ zabranjeno u skladu sa Odeljkom 5 FTC zakona.
Izvor: Biznis.rs
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota