home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW Serije 4

BMW Severna Amerika je objavio najbolju prodajnu godinu ikada. Za brend BMW, prodaja u SAD je dostigla 107.881 vozila u četvrtom kvartalu 2023., što predstavlja povećanje od 6% u odnosu na 101.738 prodatih vozila u istom periodu 2022. U celoj 2023. godini je zabeležen rast od 9% sa ukupno 362.244 prodatih vozila u poređenju sa na 332.388 u 2022., što je novi godišnji rekord prodaje BMW-a u Americi.

Kako navodi BMW Blog, među najboljim u pogledu procentualnog rasta, jesu BMW Serije 4 i 7. Iako oni imaju vrlo malo zajedničkog, dele ono što je verovatno najomraženija prednja maska ("bubrezi") u istoriji brenda. Bilo je bezbroj komentara na društvenim mrežama, ali ispostavilo se da je BMW možda u pravu. Porodica BMW Serije 4 (coupe, cabrio i gran coupe, uključujući električni i4) imala je 50.777 prodaja u 2023. u poređenju sa 36.954 u 2022. To je povećanje od 37,4 odsto.

Da stvari stavimo u kontekst, G20 BMW Serije 3 je u SAD-u imao samo 33.997 prodatih jedinica u 2023. Ovde međutim treba naglasiti da se Serija 3 nudi samo u jednoj varijanti u Sjedinjenim Državama – limuzini.

Proizvodnja luksuzne limuzine Serije 7 (G70) je počela u julu 2022. godine, što joj je omogućilo manje od pune godine proizvodnje u tom trenutku. Ovaj detalj je od ključnog značaja, s obzirom na primetan procentualni pomak između 2022. i 2023. godine. U prethodnoj godini, BMW je plasirao 10.811 jedinica Serije 7 u SAD-u, uključujući limuzine sa unutrašnjim sagorevanjem i i7 električnu varijantu. Ova cifra označava značajno povećanje od 80,9 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

BMW i7

Pronicljivija analiza uključuje razbijanje podataka o prodaji "sedmice" po kvartalima. U četvrtom kvartalu 2022. BMW je zabeležio 2.071 prodatu jedinicu. Nasuprot tome, u četvrtom kvartalu 2023. godine zabeležen je značajan porast, sa povećanjem od 56,3 odsto, dostigavši 3.238 prodatih jedinica. Zato, bez obzira na to kako se ovi podaci seciraju, razumno je zaključiti da među kupcima raste prihvatanje karakterističnih prednjih "bubrega", zaključuje BMW Blog.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 998



Komentari