
Continental je ušao u novo polje mikroLED displeja, uz promociju transparentnog infotainment ekrana napravljenog od Swarovski kristala.
„Sa Crystal Center displejom kao ključnom komponentom, želimo da okrenemo svet dizajna enterijera na glavu i stvorimo inovativnu fokusnu tačku za premium vozila budućnosti – onu koja privlači pažnju i izaziva emocije“, rekao je dr Boris Mergel, šef poslovnog sektora za korisničko iskustvo (UX) u Continentalu. „Udaljavamo se od jednostavnog prikaza informacija i podižemo ih na visoko personalizovano korisničko iskustvo.“

Ekran koristi microLED tehnologiju, koja je klijentima po prvi put prikazana na Sajmu potrošačke elektronike (CES) 2024 u Las Vegasu. Samosvetleći pikseli omogućavaju da ekran bude transparentan i nudi bolji kontrast od drugih tehnologija prikaza.
Swarovski je koristio posebne tehnike brušenja da bi ekranu dao prepoznatljivost. Peter Vidman, generalni direktor Swarovski Mobility, kaže da je proizvođač dizajnirao kristalni ekran za izdržljivost i pouzdanost. „Crystal Center Display je rezultat kombinacije proizvodnih i procesnih tehnologija koje smo zajedno sa Continentalom implementirali u inovativni novi element dizajna — onaj koji je vizuelno impresivan koliko i tehnički“, rekao je Vidman. „Na ovaj način, naš kristal postaje mnogo više od elementa dizajna enterijera – korisnici ga doživljavaju kao ključni interfejs za interakciju u vozilu.“
Kompanije kažu da će ova tehnologija proizvođačima automobila ponuditi privlačne, minimalističke opcije prikaza, koje se mogu koristiti za isticanje unutrašnjosti luksuznog automobila.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs