
I ove godine je urađena studija popularnosti pojedinih marki automobila
Studiju je sproveo australijski „Compare the Market“ koristeći podatke iz „Google Trends“ i predstavljajući podatke za tri najprodavanija brenda u 155 zemalja širom sveta.
Na samom vrhu nema promena, što znači da je Tojota i dalje najpopularniji brend. Ona je broj 1 u 64 zemlje sveta. Ipak, iznenađenje je na drugom mestu, a to je novajlija Tesla sa titulom najtraženijeg brenda u 29 zemalja sveta. Tesla je na treće mesto pomerio BMW, koji je trenutno najpopularniji u 26 zemalja.
Zanimljivo, svi ostali brendovi znatno zaostaju, pa je Audi najtraženiji u sedam zemalja, a Mercedes u samo šest.
Šta traže u Srbiji, a šta traže u Hrvatskoj?
Zanimljivo je videti šta traži region Balkana. Tri najpopularnije marke u Hrvatskoj su BMW, Audi i Tesla, kao i u Srbiji.
Slična interesovanja važila su i za BiH, Crnu Goru i Sloveniju, ali sa Audijem kao brojem jedan u prve dve zemlje i BMW-om kao najinteresantnijim za Slovence. Severna Makedonija je lojalna nemačkom trojcu premium, baš kao i Kosovo*, prenosi Index.hr.
Izvor: N1 info
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW